ETAPA

Lehen Hezkuntza

Derrigorrezko hezkuntzari hasiera ematen dion etapa honetako helburua, pertsona era integral eta harmonizatuan garatzea da arlo intelektual, afektibo eta sozialak  kontutan hartuz .

Etapako datu gehiago

Hau dena lortzeko, Pedadogia pertsonalizatzailea, aktiboa eta sortzailea hautatu dugu , ikasle bakoitza bere hezkuntzaren eta etorkizunaren egile izan ahal izateko, askatasunezko, errespetuzko eta konfiantzazko giroan.

Horrela, gure Hezkuntza Proiektuak bost ildo nagusi jarraitzen ditu: Adimen Anitzak, Ikasketa Kooperatiboa, Adimen emozionala, Arazo egoeran oinarritutako proiektuak (PBL) eta Teknologia Berriak.

ADIMEN ANITZAK

Haur Hezkuntza etapako metodologiarekin jarraituz, ikasleek zortzi adimen ezberdinak ( linguistikoa, logiko-matematikoa, kinestesikoa, interpertsonala, intrapertsonala, naturalista, musikala eta espaziala) garatzen dituzte , hauetan oinarritutako ekintza ezberdinak eta proiektuak landuz.

IKASKETA KOOPERATIBOA

Ikasleak etapa honetan egingo duen garapena ez du bakarka egingo.Garrantzi haundia hartzen dute elkarrekin lanegiteak eta elkarren artean proiektuak garatzeak.

ADIMEN EMOZIONALA

Ikaslearen garapen integrala sustatu nahi bada, ezinbestekoa da trebetasun emozionalak eta bizi-abilidadeak garatzen laguntzen duen adimen emozionalaren proiektua .

ARAZO EGOERAN OINARRITUTAKO PROIEKTUAK

Gaia aurkezterakoan ,galdera edo arazo bat da proiektu honetako abiapuntua. Ikaslearen inguru hurbiletik eta aurre ezagutzetatik abiatzen gara berarentzat esanguratsuak diren gaiak aukeratzeko.

TEKNOLOGIA BERRIAK

Informazioa kudeatzeko, elkarlanean aritzeko, ekintzaile izateko eta horrekin guztiarekin ezagutza sortu eta partekatzeko gai diren ikasleak hezi behar ditugu. Horretarako, guzti hau lortzeko, ezinbestekoa da IKTen prezentzia gure eguneroko programazioetan Moodle edota Siteen laguntzaz.

Mañana: 09:00-13:45 Tarde: 14:30-16:30

Consulta el calendario de Educación Infantil.

Descargar calendario

Consulta los precios de Educación Primaria.

Descargar tarifas